Esittelyssä Pori – Kirjurinluoto

Mustavaris ry järjestää järjestyksessä neljännen pro-tour -osakilpailunsa Kirjurinluodon frisbeegolfpuistossa 12-13.8 2107.

Seurassa on 19 vuoden aikana muodostunut vankka kokemus tasokkaiden kilpailujen järjestämiseen. Aiemmin ansiokkaasti kilpailunjohtajina toimineet Marko Timonen ja Mikko Järvinen antavat taustatukea myös vuoden 2017 osakilpailun organisaatiolle.

Uusien vastuunkantajien into yhdistettynä taustavoimien kokemukseen mahdollistaa jälleen menestyksekkään kilpailun järjestämisen Porissa.

Mustavariksen kisaorganisaatio järjestää tuttuun tyyliin pelaajille sekä yleisölle tasokkaat tilat oheistoimintoineen. Sekä pelaajien että katsojien tarpeet huomioidaan tapahtumassa.

Tourin kolmas osakilpailu järjestetään Kirjurinluodon frisbeegolfpuistossa. Normaalista 21 väyläisestä puistoradasta poiketen kirjurinluodon kisarata on tyypillisesti muokattu noin 2200 metriseksi 19 väylän layoutiksi.

2015 pro-tourin Porin osakilpailun finaalikierros

Rata tarjoaa lukuisten avoimien puistoväylien ohella haasteita muutamilla kapeilla metsäväylillä. Vuonna 2009 valmistunut rata on kokenut vuosien varrella lukuisia muutoksia. Yhteistyössä Porin kaupungin kanssa olemme kuitenkin säilyttäneet haasteellisen ja kauniin puistoradan, pääosin ilman keinotekoisia OB alueita.

Mustavarikset toivottavat kiertueen kilpailijat ja samalla yleisön tervetulleeksi Poriin vuoden tauon jälkeen!

Kisapaikalla on PowerGripin myymälä ja Ultimate café, lisäksi tarjolla on opastusta niin frisbeegolfin kuin ultimaten saloihin. Kilpailun seuraaminen on väljässä puistossa helppoa ja useimmilla rataosuuksilla suuretkin ryhmät pystyvät seuraamaan peliä häiritsemättä pelaajia.

Tänä vuonna keskitämme huomiomme erityisesti yleisön oheistoimintaan sekä kilpailun järjestämiseen osallistuvien talkoolaisten hyvinvointiin. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa seuramme toiminnasta löydätte osoitteesta http://mustavaris.com/

– Matti Lindroos, kilpailunjohtaja –

Ratakartta (tulossa)