Helsinki – Tali 14.-16.5.

Talin Tallaajat ry järjestää Prodigy Disc Pro Tourin avauskisan 2021.

Entiselle kaatopaikalle jo 90-luvun puolella pystytetty rata on kokenut 20 vuodessa monet muutokset, mutta toukokuun pro-tourilla melkein kaikki on tutuilla paikoillaan: ykkönen on ykkönen, kakkosta vartioi portti ja numerointia lukuunottamatta rata voi tuntua jo tuhannesti tallatulta.

Silti ei kannata tuudittautua lihasmuistin varaan. Muutoksia tulee varmasti, ja jopa kokeneimmat Talin kävijät saavat varautua yllätyksiin, heittovalikoimaan laajennuksiin ja pelisilmään tarkennuksiin. Niin sanotut ratamestarin erikoiset – huonolla maulla ja kokeiluhengellä perustellut hankaloitukset – on jätetty pois, mutta pidennyksiä, kavennuksia ja jyrkennyksiä on luvassa.

Yksi on kuitenkin jo nyt selvää: Jokainen kunnialla kierroksensa hoidellut saa hymyillä kuin Talin aurinko toukokuussa.

Näin seuraat Talin osakilpailua

Talin osakilpailu ei ole avoin yleisölle johtuen vallitsevista koronarajoituksista. Kilpailutapahtumia voi seurata kuitenkin livetulospalvelun ja  sosiaalisen median kanavien välityksellä. Lisäksi kultakin kilpailupäivältä tullaan tekemään videotuotantoa.

Livetulospalvelu

Sosiaalinen media

Videotuotanto

• Jokaiselta osakilpailupäivältä tuotetaan videomateriaalia. Videot kultakin kilpailupäivältä julkaistaan jälkituotantona muutaman päivän sisällä päivän päättymisestä: 2 ryhmää MPO:ta ja 1 ryhmä FPO:ta
  • Videotuotantoa julkaistaan Youtube-kanavilla: Natural Born Disc Golfer ja Disc Golf Finland

Kilpailukoosteet

• Suomenkieliset tiedotteet kunkin kisapäivän tapahtumista julkaistaan kiertueen nettisivuilla

Kilpailujen aikataulut

Päiväkohtaiset alustavat aikataulut: https://protour.frisbeegolfliitto.fi/paivakohtaiset-aikataulut/

Päiväkohtaiset aikataulut

Talin osakilpailu 2020:

Talin Tallaajat toivottavat sinut lämpimästi tervetulleeksi Taliin!

Kuva: Henry Lehto